fredag 18 april 2008

The helylle-foträta styling experience!!


Hej - och välkomment till min blogg!

Här ska det handla om kläder som personligt uttrycksmedel, så långt bort från styling och fashion man kan komma, förhoppningsvis. Jag tror att jag kommer att skriva om vad jag gör, fyndar, har på mig, ändrar, syr om, färgar, ratar, byter och får - jag har nämligen som riktlinje under 2008 att inte köpa några nya kläder, inte ens gamla nya kläder... Jag hoppas de räcker. Kläderna. Och engagemanget.


Idén med bloggen är inte att skriva så mycket mer om att inte handla kläder, utan att försöka skapa en blogg som liknar dem jag själv brukar inspireras av. Så fort jag har läst i min eminenta handbok Alla kan blogga, ska jag lägga in länkar till några lysande bloggar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flot fortsæt!