måndag 18 augusti 2008

För full maskin! At full tilt!

Har ni sett det förut?? Samma ansikte, samma sängkläder, samma min... Men ny kamera!
Have you seen this before?? Same face, same linen, same facial expression.. But a brand new camera!!
Jag måste jobba lite på att lära känna den. I need to get to know it a little.
Fast på det hela taget en bra dag - nytt jobb och allt. Jag är helt tom i huvudet, det kostar på att vara trevlig och intresserad!
On the whole a good day - new job and all. I'm totally blank in my mind, it's tough being nice and interested!
Tack för att ni stått ut med mina gamla bilder från arkivet!
Thanks for putting up with my old photos from the archive!

8 kommentarer:

teresa sa...

Grattis till nya kameran!
Jag tvingades köpa dotterns gamla, söndriga kamera för 1000kr för att hon behövde pengar...
(ps. Hoppas du snart kommer i den supersnygga gulmömstrade klänningen i förra inlägget!ds.)

Paige sa...

Congrats on the new camera!

Anonym sa...

Grattis får man väl säga då! Och dina gamla bilder var ju jättefina!

Jeanette Nord sa...

Oh lycka, ny kamera! Många härliga motiv väntar.....Men du behöver inte skämmas över ditt bildarkiv heller. Massor av härliga bilder där oxå! Jag hade första dagen på det nya förra veckan. Det snurrar i huvudet än!

Nu skall jag kila bort till din postlåda....

Kram
Jeanette

Eleanor sa...

Yeah...being nice and interested is EXHAUSTING, but I have a feeling that you are very, very good at it.

So wonderful to see you back in regular posing position. Also fun to see you in trousers for a change. They suit you.

Unknown sa...

Nice twin pictures. And lovely mirror!

Maria sa...

Roligt med en ny kamera!
Ser fram emot dina kommande bilder...

Mary sa...

How did I miss this?

How are you?

I like seeing my familiar Anna back in the mirror!