måndag 4 augusti 2008

Ville så gärna visa lite stylingbilder... So wanted to show you some styling photos...

Jag ser ut som om jag välkomnar konfirmanderna till kyrkan... Tyckte det var kul att visa ett annat hörn av hemmet så ni får ta välsignelsen på köpet. Jag botaniserar bland gamla foton nu, denna är från början av juli. Looking like I'm welcoming the candidates for confirmatiom to church... Thought it would be nice to show another corner of our home so you'll have to take the blessing as well. Rummaging through old photos now, this one is from beginning of July.
Här är badstranden i Småland, utanför Lessebo närmare bestämt. Kameran är inte alldeles död, den visar bilder som är tagna men vill inte ta några nya. Samtal med försäkringsbolaget väntar. This is the lake where we stayed. The camera isn't alltogether dead, it shows taken phots but refuses to shoot any new ones. Call to insurance company is next.
Och detta är den sista bilden kameran tog. Läsande mamma i bakgrunden.

And this is the last photo in the camera. Reading mum in the background.

10 kommentarer:

Mary sa...

Good luck with the insurance company - they aren't so great at processing things quickly here!

Jeanette Nord sa...

Wow! Snygg hörna Pastorn! Härligt med öppen spis! Trist med en kamera som inte vill ta några nya bilder. Det är ju huvudsyftet liksom.... Har skickat dig ett mejl om pic-knit!

Vi hörs
Jeanette

ellie sa...

I hope your camera gets fixed/replaced quickly...

I really like seeing corners of your home. It looks so much like a place that I would love to spend hours exploring and being in. So warm, creative, colourful, artistic, true. It looks like an extension of who you are. That's what homes should be about. Please show us more when you have your camera back.

Anonym sa...

Bra att de inte försvann helt då! Härlig bild på din pojke!

Maria sa...

Hej Anna!
Ert hem ser så hemtrevligt ut! Jag tackar för välsignelsen =)

Har skrivit ner dina Smålandstips, såg att det där stället bara låg ca 5 mil från Kalmar, så dit blir det nog!

Jeanette Nord sa...

Hej Anna!
Har mejlat dig men lägger en kommentar här också. Och hoppas att ngn av dem når dig. Jag har fått akut förhinder imorgon. Min pappa har blivit sjuk. Men vill väldigt gärna ses över en pic-knit ngn gång framöver.

Kram
Jeanette

Paige sa...

That's gotta be frustrating to have to deal with a broken camera...I'll send wishes for a speedy recovery. Love those photos, though!

teresa sa...

Tack för din rara kommentar på min blogg!! Hade nästan tänkt sluta blogga, har tröttnat lite, men nu hänger jag allt med ett tag till...
Söt liten son du har. Och jag älskar hemma-hos-reportage - mer sån´t!

Suse sa...

Oh my, those blue chairs in the background! Fabulous!

Good luck with the camera woes ...

Sonya sa...

Arrgh my comment was deleted. Anyway, best of luck with your camera woes. We've all been through it. Blogger without a camera, like not having an arm or something.