torsdag 14 augusti 2008

Holiday dreaming...

Jag är ju tillbaka på jobbet (det gamla ett par dagar till) men drömmer redan om nästa års semester. Om jag hade en husvagn skulle den se ut så här! (Tills vi flyttade in och faktiskt började bo i den.) I'm back at work (old job a few days more) but already dreaming of next year's holiday. If I had a caravan it would look like this! (Till we moved in and actually started living in it.)
Lite avundsjuk på de underbara överkasten. A bit envious of the lovely bed spreads.
En liten fikastund. Tea time.

Jag drömmer vidare.... Keep on dreaming...





7 kommentarer:

Anna Stilla sa...

Jag är så glad att du finns med i bloggvärlden. Varje gång jag tittar in hos dig då upptäcker jag att det finns fler än jag som är färgglada bohemer.

Kram
Anna

Mary sa...

Fantastic banner Anna!

I have seen photos of this caravan before somewhere and just love it ! And the crochet bedspreads are to die for!

An exclamation mark after every sentence!

Paige sa...

Goodness, is that the coolest! I love everything about that caravan. Can I move in with you?? hee hee. Congratulations on your new job, too!

Sonya sa...

Ah Anna, you know we are cut from the same cloth when you post photos of my dream caravan! You're exactly right about the trick being keeping it look cute when the family moves in. I don't think I could do it. That's where photos and imagination come in!

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut, och golvet var ju för läckert!

Agata sa...

Ljuvligt! Med en sån skulle jag verkligen kunna tänka mig en husvagnssemester.

Tuula sa...

Ja, så där ska det se ut på husvagnssemestern!