onsdag 30 april 2008

Svart-vitt Black and white




Varning! Denna man är vare sig helylle eller foträt. Det är James Stewart. I en klass för sig själv. Se gärna en film i Valborg om vädret är dåligt, kanske En skön historia med Katharine Hepburn?

Beware! This man is neither helylle nor foträt. It's James Stewart. In a league of his own. Why not watch a movie, maybe The Philadelphia story with Katharine Hepburn?



Detta är jag. Eller en bild av mitt inre, snarare. Anledningen är detta inlägg på Eleanors blogg. Vem skulle inte sväva av sådana ord? This is me. Or rather a picture of my inner me. The reason is this post on Eleanor's blog. Who wouldn't soar of such words?

Nu tar jag ledigt några dagar från bloggen! (Tror jag.) I'm off for a few days! (I think.)

5 kommentarer:

Mary sa...

Have a good break Anna.

Yes I saw the post over at Eleanor's!

teresa sa...

Vilken kul blogg! Humor, självironi o skapande - perfekt blandning.
Lycka till med sockorna med falska flätor, de är min absoluta sockfavorit!

Maria sa...

Hej!
Härligt med ett gungande, flygande inre!
Fick mig att tänka på ett inlägg jag skrev till en egen barnteckning jag hittade. Då var jag en flygande prinsessa. Det var en period när jag var kanske 7-8 år så ritade jag att alla människor liksom flög ovanför marken. Men meningen var nog att de skulle stå på marken, blev bara inte så...
Glad valborg!!

Eleanor sa...

Have a wonderful break.

I'm please I made you feel like that!

It's very strange, actually, because I was just composing a new post which uses the trapeze as a metaphor. You're freaking me out a bit with these coincidences!

Sonya sa...

I love Jimmy Stewart.